Alegerea promotionalelor, personalizare si identitate vizuala

Parte integranta a imaginii unei companii/serviciu/produs, materialele promotionale trebuie sa fi o buna maniera de prezentare si de crestere a notorietatii brandului. In acest context, calitatea materialelor promotionale utilizate in cadul campaniilor de promovare reprezinta, intr-o foarte mare masura identitatea brandului in sine, se transforma in perceptia publica in legatura cu compania si serviciile/produsele realizate de aceasta.

promotional

Perceptia publica, in speta imaginea este  unul dintre cele mai importante aspecte in demersul firesc de realizare si crestere a notorietatii si de mentinere a unei dezvoltari imuabile si durabile a unui brand.

Cand vorbim de imaginea de brand, vorbim de cumulul de elemente cu care acesta este identificat in mentalul publicului: calitatea produselor/serviciilor comercializate; elementele de identitate vizuala: sloganuri, logo, elemente grafice, culori; campanii de promovare.

Realizata in mod mai mult sau mai putin constient, asocierea intre elementele de identitate vizuala si brand este cat se poate de prezenta in mentalul nostru, al tuturor. Aceasta asociere este confirmata de fiecare dintre noi prin similitudinile pe care le facem in descrierea curenta a unor culori, expresii, concepte.

Aproape sigur ati auzit sau ati utilizat ca exemplificare „rosul Coca-Cola” sau „logo expresiv si jovial, gen Google” sau v-ati exprimat aprecierea utilizand  sloganul Mercedes „The best or nothing”. Exemplele de acest gen le utilizam in mod constant atunci cand ne dorim sa oferim o explicatie cat mai concreta pentru ceea ce vrem, ceea ce ne place sau spre ceea ce tindem, pentru ca atat pentru noi, cat si pentru un interlocutor au devenit un veritabil simbol.brand promo

Aceste asocieri ce ne par firesti si cel mai facil de utilizat au intrat in mentalul fiecaruia dintre noi datorita calitatii indubitabile a elementelor care constitue identitatea vizuala a companiilor in discutie. La asocierea fireasca realizata de mentalul nostru contribuie, cu certitudine abilitatile celor care le-au creat de a surprinde aspectele care constituie un factor declansator in mentalul nostru si bineinteles, frecventa cu care intalnim si de cele mai multe ori primim si calitatea materialelor promotionale personalizate prin embosare, broderie, etichetare sau print.

Realizarea si oferirea de materiale promotionale personalizate prin embosare, broderie, etichetare sau print reprezinta una dintre cele mai frecvente si eficiente modalitati de crestere a notorietatii companiei siproduselor  si/sau serviciilor comercializate. Pentru a avea un efect pozitiv, realizarea acestora trebuie sa respecte standarde de calitate de cel mai inalt nivel.

Intr-o lume in care oferta generoasa, concurenta acerba impune ridicatrea la cel mai inalt nivel a standardelor, fiecare detaliu care poate influenta perceptia publica in legatura cu serviciile/ produsele comercializate poate face diferenta si tocmai de aceea nu trebuie sa faceti compromisuri.

Alegeti calitatea in tot ceea ce reprezinta compania dumneavoastra si cu certitudine veti fi recunoscut pentru standardele inalte.